Kšiltovka je součást oděvu, oblíbená mezi muži i ženami a spatříte ji na ulici ve velkoměstě a stejně tak i v přírodě. Kšiltovky nosí turisté po horách a cyklisté na projížďkách, pokud nejsou vysloveně vázáni na ochranné přilby, zahlédnete je mezi dětmi na dětském hřišti či na školním výletu a chrání temeno hlavy před prudkým Sluncem, větrem či lehkým deštěm i seniorům. Mohli bychom tedy říci, že jde o univerzální výrobek, který se uplatní takřka všude.
Kšiltovka se zároveň stala reklamním předmětem, reklamních čepic s potiskem si povšimnete u některých řemeslníků, řidičů přepravních společností, zaměstnanců firemních provozoven či služeb a dalších osob, které propagují svého zaměstnavatele, případně svůj vlastní obchod nebo jiný zdroj podnikání. S čepicí s kšiltem se také můžete setkat na sportovištích, velmi často to bývají tenisové kurty, golfová hřiště, baseball nebo lukostřelba.
Vybírejte citlivě zejména barvu čepic – značnou výhodou kšiltovek je jejich velikostní variabilita. Většinou sednou každému dospělému člověku i starším dětem, případně pro mladší děti se zhotovují čepice vysloveně dětské. Můžete tedy bez problémů nakoupit čepice komukoli, aniž byste byli na pochybách, zda je dotyčná osoba oblékne či nikoli. Chcete-li ovšem upoutat pozornost a využít reklamního potisku, aby měl vypovídající hodnotu a lidé si jej skutečně všimli, měli byste vybírat výrazné barvy vůči kontrastnímu potisku. Nejlépe vynikne například potisk v modré barvě na žluté čepici, červený nápis či logo na zelené kšiltovce nebo zelený nápis na čepici bílé barvy.
Čepice jako dárek – reklamní čepice https://promotextile.cz/cs/9-cepice mohou být vhodným dárkem pro některé příležitosti, kde se vyskytuje větší počet lidí, například jimi můžete obdarovat klienty na firemním školení, vaše bývalé spolužáky na abiturientském srazu nebo svatebčany při příležitosti vaší veselky.